از زبان پزشک اینده

ذهن هوشمند

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

شما حتی یک درصد هم نمیتونین تصور کنین مغز شما چقدر فعال و هوشمنده ! و چطور میتونین زیرکانه کارهایی رو به نفع خودتون انجام بدین

بچه که بودیم مامان بزرگم میگفت موقعه خواب به بالشتت بسپر صبح زود بیدارت کنه واسه نماز

منم شب به بالشم میگفتم منو ساعت 5 بیدارم کن ... خنده داره ولی درست ساعت پنج چشامو باز میکردم !

ایا بالشت منو از خواب بیدار میکرد ؟ مسلما نه ! پس چی بود ؟

کار ذهن فعالم بود که وقتی پیام و هشدار بهش میدادم اگاهی کامل داشت !

دیشب دوباره این امتحان رو کردم و باز جواب داد ! منتها این بار مستقیم به مغزم دستور دادم نه به بالش :)))

یه فایل گذاشته بودم واس دانلود و گوشیمم تو شارژ بود حدس زدم ساعت های 2 نصفه شب

دانلود تموم شه و شارژ 100 بشه

گفتم من ساعت دو بیدار میشم و گوشیو خاموش میکنم میخوابم

یهو ساعت 2 بود چشامو باز کردم ... گیج بودم حتی یادم نمیومد چرا بیدارم

خم شدم از روی میز لیوانمو بردارم اب بخورم چشم به گوشیم افتاد که توشارژه و لبخند زدم

ساعتو نگاه کردم ... بله ساعت دو بود !

من اصلا عادت ندارم شبا وسط خوابم بیدار شم اما وقتی هشدار میدم به مغزم خیلی هوشمند عمل میکنه

خیلی جالبه شمام امتحانش کنین

  • sajedeh shin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی