از زبان پزشک اینده

دوست دارم برگردم به دوران مدرسه ^_^

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳ ق.ظ

من از اون دسته ادم هایی هستم که اصلا نمیگم کاش اون موقعه بود کاش اینطور بود و اینا

و معتقدم باید تو خود همون زمان زندگی کرد و نباید به گذشته برگشت !

اما در مورد مدرسه !

امان امان از این دل تنگم !
دوران سه سال دبیرستانم از اول تا سوم بهترین و بی نظیر ترین دوره تحصیلم بود

هم عالی خوندم و هم کلی خاطرات خوب از کلاس و استادا داشتم !

برا همین این روزا اصلا یه جور خاص دلم تنگ مدرسه امون شده

برای استادا

برا امتحانا

برای صبح زود بیدار شدنا !

برای استرس پرسش سوال معلم !
برای اردو های مدرسه !

برای گروه سرودمون !

هی هی روزگار ^_^ بازمون خداروشکر که خاطرات خوبی از اون دوران دارم !

دلتنگ اینم صبحی زود بیدار شم برم مدرسه

زنگ اول امتحان داشته باشیم تو سرویس مرور کنم

هوا سرد و بارونی باشه و راننده سرویسمون بخاری روشن کرده باشه

همزمان اهنگ رادیوش روشن باشه و مثل همیشه سرساعت 7 صبح این اهنگ پخش شه 

:حاشا مکن اینرا عاشق تر از ما نیس ! تنها بگو این را عشق هست یا نیس ؟

یادش بخیر اون روزایی که این لحظاتو زندگی کردم !^_^

برسم مدرسه کم کم بچه ها بیان

بعد دور هم جمع شیم از اتفاق دیروز برا همدیگه تعریف کنیم !

بعدش بچه ها بگن نخوندیم واس امتحان پری تورو خدا پاشو لغو کن :)))

چون من ارتباط خوبی با معلم ها داشتم همیشه من نماینده میشدم که امتحان هارو لغو کنم

و همیشه 90 درصد لغو میشد ^_^

استاد بیادو باهاش صحبت کنم  اونم امتحانو لغو کنه بچه ها جیغ و هورا بکشن

و بعد صندلی هارو دور کلاس بچینیم تا درس دینی شروع بشه

ای جانم ^_^ الانم که مینویسم قشنگ پرت شدم تو خاطراتم 

چشامو میبندم میبینم تو جای همیشگیم نشستم

مانتوی سرمه ای و شلوار سرمه ای تنمه مغنه سیاه سرمه :))))

اون زمان بدمون میومد از محدودیته ولی الان دلم لک زده تا باز اون لباسو بپوشم و برم بشینم مدرسه !

  • sajedeh shin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی